miércoles, 25 de noviembre de 2015

Barack Mokuy Obama

Fai uns anos atopei un diario nun desván do meu avó, e cando comecei a leelo non podia creerme o que vían os meos ollos!

No diario o meu avó narrou como coñeceu a unha muller en hawai, pero non, non era unha muller calquera era mas ni menos que a muller do presidente Barack Obama.
Resulta que despois de 5 anos casado con miña avoa, foille infiel.

E a que non sabedes que? 9 meses mais tarde esa mesma muller tivo un neno, un neno ao que chamou Barck obama. Pero meu avó como non quería facerse responsable do neno decidiu abandoala e mudarse lexos de alí coa miña avoa (pero non sabia nada da infidelidade do meu avó).

Despois disto, pasaron varios anos, e Barack xa estaba feito un home e xa era o presidente de Estados Unidos.
Un día a nai pensou que xa era hora de que o seu fillo soubese quen era realmente o seu pai, e así foi, llo contou todo todiño. Ao principio non reaccionou moi ben pero despois rematou aceptándoo. Entón decidiu coñecer á neta do meu avó (que son eu) porque tiña interés e tamén quería coñecer a miña nai. Pero iso sí, do meu avó non quiso saber nada de nada.

Polo tanto un día recibimos unha carta da casa branca que poñia, que nos invitaba a casa  branca a coñecele en persoa porque quería coñecer aos seus parentes lexanos

E así foi! Fumos a súa casa, á casa branca!! E alí falamos de moitas cousas e dixo que foi un pracer coñecernos.

E así é amigos meus. Os meus antespasados están emparetandos có presidente Barack Obama. Esta historia é completamente certa e se queredes saber mais sobre ela non tedes mais que preguntarme.
Biquiños

No hay comentarios:

Publicar un comentario